вторник, 22 марта 2022 г.

ПОРТРЕТ ІДЕАЛЬНОГО ПЕРШОКЛАСНИКА

 1. Педагогічна готовність:

  • навички читання;

  • навички лічби і розв'язування простих задач;

  • навички малювання;

  • уміння розгорнуто відповідати на запитання;

  • великий словниковий запас; загальна обізнаність.


2. Інтелектуальна готовність:

  • розвинена уява; добра пам'ять;

  • уміння орієнтуватись у просторі та часі;

  • розвинене наочно-образне мислення (уміння виділяти суттєве в явищах навколишнього середовища, уміння порівнювати їх, бачити їхню подібність і відмінність);

  • розвинена дрібна моторика (володіння олівцем, ручкою, ножицями, навички малювання);

  • передумови абстрактно-логічного мислення (здатність розуміти символи та формулювати запитання, самостійно розмірковувати, знаходити причини явищ, робити прості висновки).


3. Мотиваційна готовність:

  • намагання засвоїти роль школяра (бажання ходити до школи), прийняття системи вимог, які ставлять школа та вчитель.


4. Емоційно-вольова готовність:

  • уміння керувати своєю поведінкою;

  • збереження працездатності протягом одного уроку і протягом навчального дня;

  • емоційна стійкість (регуляція емоцій);

  • уміння стримувати свої імпульси (наприклад, не перебивати інших під час розмови);

  • уміння продовжувати дію, докладаючи до цього вольові зусилля

5. Комунікативна готовність:

  • бажання спілкуватися з дорослими та дітьми;

  • уміння встановлювати контакти з учителем;

  • збереження відчуття дистанції;

  • здатність до особистісного контакту з дорослим (на противагу ситуативному);

  • уміння встановлювати контакт з однолітками;

  • уміння увійти в дитячий колектив і знайти своє місце в ньому;

  • уміння виконувати роботу разом.


КОНСУЛЬТАЦІЯ «ЯК ВИРІШУВАТИ ДИТЯЧІ КОНФЛІКТИ?»

  Вирішення дитячих конфліктів є важливою навичкою для дітей, оскільки воно допомагає їм розвивати соціальні вміння, співпрацю та розуміння ...